Hello world!

Nu har jag äntligen bestämt mig för att skaffa en blogg. Har haft två bloggar innan, men tröttnat på dom pga att jag inte riktigt hade bestämt vad jag ville blogga om. Bloggen var liksom "all over the place", haha. Men den här gången vet jag precis vad jag vill blogga om, Foto och mode, som är två av mina största intressen. Ni kommer få se mycket av min kreativa sida på olika sett, kan vara i fotografi, film, redigering, kläder osv.

Okej... lite mer om mig själv då. Jag heter Emma och är född 95, seeeeent i December. Bor i Stockholm med min fina familj. Jag älskar som sagt allt som har med media att göra. Mode är något som också är ett stort intresse. Jag ser mode som konst och ett motto jag följer inom kläder är "Dare to be different". Jag är även en sucker för fika, haha ;)

Min största förebild är Loreen Talhaoui. Hon har hjälp mig att våga vara mig själv och våga strunta i vad andra säger, våga gå sin egen väg. Jag tror nog, eller jag vet att dom flesta i Sverige ser Loreen som väldigt flummig och weird. Men jag vet att det inte är sant på riktigt. Loreen är en grym person och jag tipsar er verkligen om att kolla in intervjuer med henne på youtube! Men ni kommer alltså se en hel del Loreen här på bloggen. Jag har även Sveriges största Loreen Fanblogg, som ni gärna kan få kolla in här!

Här är ett litet inspirations collage med ett smakprov på hur min blogg kommer se ut ♥ 

 
inspiration
 
 

Kommentarer
Postat av: nathalie

Sv: Nämen tack fina du! Denna komplimang gjorde min dag! Ha en fin dag!

2013-03-12 @ 13:11:53
URL: http://nathalielundquist.blogg.se
Postat av: ELSA

Svar: Ja eller hur!
hahah :D

2013-03-12 @ 13:34:40
URL: http://svenssoneelsaa.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0